Gambar Kenangan Kawan-kawan Di Kem ICT 2011

Monday, 2 January 2012

Hari ketiga di KEM

Hari nie adalah hari terakhir aku di kem nie...rasa sedih pon ade jugak...hehehe...pagi-pagi 2 kami sebilik bangun untuk mengerjakan qiamulail seperti yang di suruh oleh fasi-fasi...selesai je kami qiamullai...kami pergi bersiap untuk aktiviti yang seterus nya...lepas da bersiap,penghulu suwh kami sarapan dulu...lepas 2 kami buat senaman...sampai bergolek-golek dekat tanah...sakit 2 memang la sakit...tapi bes la...lepas 2 kami ade kami ade main sambung kan ayat...setiap kumpulan kene hantar sorang ahli kumpulan untuk masuk dalam game nie...aq masok turn yg ke-2...yg prtame si fikri amsyar a.k.a. budak jepon 2 da masok....tapi kalah...x pe la...kan nie just for fun je...ble aku msok pulak...sikit lagi nak menang..tapi fasi ckap aku foul sebab tolong orang bagi ayat...2 yang group aku x menang nie...hai...macam-macam...lepas abes je aktiviti...kami mandi untuk bersiap-sedia untuk majlis penutup...mase majlis penutup 2 kami ade last aktiviti yakni muhasabah diri...pergh!!!yang x tahan 2 aku la...menangis beria sangat...tapi tak pe...aku tak segan pon....abes je...kami dapat beg dan sijil...sume fasi cakap program kami antara 10 yang terbaik yang pernah diorang buat...mase nak balik 2...aku rase sedih...sangat..sebab aku kene berpisah dengan diorang...nak-nak dengan budak-budak jepon 2...nanti mesti aku rindu dekat diorang...hehehe...k la...lepas nie korang jangan lupe ikuti aktiviti kami yang seterus nya pulak...lepas nie kami adik-beradik kene pergi kelas swiming...^_^ huhuhu...

No comments:

Post a Comment